CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maanantai 5. joulukuuta 2011

Vapaus


Pääsin tänään kotiin osastolta kun lääkäri ja minä yksissätuumin päätimme ettei osastohoidosta olisi minulle tässä tilanteessa juurikaan hyötyä ja että pärjään kotonakin kunhan en juo alkoholia.

Olen syönyt tänään tähän mennessä 500kcal ja kuluttanut 272. Olen ihan tyytyväinen. Iltapalaksi olisin suunnitellut omenan + jugurttia. Se juustopasteija (josta tuli karkeasti puolet päivän kaloreista) oli hieman turha, olisin selvinnyt ihan hyvin jollain kevyemmälläkin ruualla. Mutta ei suurempaa vahinkoa tapahtunut kuitenkaan eli keskimääräisesti tämä päivä on mennyt ihan hyvin.

Näin Hanankin tänään ennen kuin lähdin Kellokoskelta ja pakko sanoa että se helpotti oloa huimasti. Jotenkin sen ihmisen tuoksu vaan rauhoittaa. Se on tuttu ja turvallinen ihminen, jota rakastan yli kaiken.

1 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

En nyt yhtään tiedä pitäiskö mun edes kirjottaa tätä kommenttia, koska ollaan about saman ikäsiä ja asutaan samassa kaupungissa. Mut toisaalta, just siks tätä ylipäätään kirjotan.. Fiksua. :D

Anyways, tykkään sun kirjotustyylistä! Ihan sattumalta jonkun followereista vaan eksyin sun blogiin ja rupesin lukemaan. Mitäs sitä muutakaan tekis puol kolme yöllä.. :D