CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 13. joulukuuta 2011

+285kcal


Olen ihan tyytyväinen tämän päivän syömisiin mutta muuten onkin sitten mennyt ihan päin helvettiä. Meinasin pyörtyä kaupassakin, kun oon niin saatanan heikossa kunnossa. Syömishäiriö ja inhottava flunssa ei todellakaan oo hyvä yhdistelmä. Olo on nyt jo hieman parempi mutta edelleen kyllä heikottaa. Taidanpa vaan mennä suoraan nukkumaan, ei tuu syötyäkään sitten enää mitään.

Kunpa tää flunssa menisi pian pois. Nenä ruvella niistämisestä, räkää tulee joka tuutista, päätä särkee, huimaa ja mahakin on sekaisin (sillä ei tietenkään oo mitään tekemistä sen aamuisen laksatiivipommin kanssa, en ainakaan myönnä :D). Ihan vitun kamala olo, sekä fyysisesti että henkisesti. Ahdistaa kun en ole päässyt liikkumaan muuten kuin kauppaan kun varmaan vilustuisin tuolla sateessa ja tuiskussa vielä pahemmin tai sitten tappaisin sydänparkani jos menisin puolikuntoisena salille. Sen verran itsesuojeluvaistoa mulla on että en ala flunssassa rehkimään. Mutta en kyllä sitten syökään jumalauta.

Äiti tulee huomenna vasta seitsemän aikoihin kotiin. Ajattelin syödä vasta silloin mutta hävittää kaapista pari leipää tai jotain että näyttäisi siltä että olen syönyt. En halua että äiti huolehtii liikoja. Tai itse asiassa kyse on siitä etten jaksa sitä älämölöä joka nousee jos se saa tietää että tallaan taas käsi kädessä Anan kanssa. Ihan kuin se ei olisi mulle tarpeeksi vihainen jo muutenkin.

0 kommenttia: