CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 2. joulukuuta 2011

Hyvä alku



Tällä hetkellä 247 kaloria miinuksella. Pyörähdin pikaisesti salilla heti kun heräsin ja täytyy sanoa että teki pirun hyvää. Rakastan sitä kun hiki valuu kasvoilla ja tuntuu että saa oikeasti jotain aikaiseksi. Nyt tuntuu että olen riittävän hyvä itselleni. Tuntuu että olen onnellinen vain kun en syö. Miksi siis syön? Pahinta mitä voi tapahtua on se että tulee nälkä, eikä se nyt niin kamalaa ole, eihän? Kun taas syömisestä voi lihoa. Mitä pelkään ihan julmetusti. Eli tällä hetkellä plussat sen puolella että en syö. Ainakaan paljoa. Ja jos syön niin kulutan.

Ahdistaa aina se tunne että olen jotenkin epäonnistunut syömishäiriöinen. Ruoka ja laihtuminen on vallannut mieleni täysin mutta silti en pääse tavoitteeseeni. Olen liian heikko, minulla ei ole itsekuria. Mutta onneksi sitä voi kehittää. Itsekuri on kuin lihas, se vahvistuu kun sitä käyttää.

Taivas valkenee pikkuhiljaa ja minulla on rauhallinen olo. Kerrankin tuntuu, että olen onnistunut jossain. Toivottavasti tämä tunne pysyy koko päivän ja voin mennä tyytyväisenä nukkumaan.

0 kommenttia: