CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 13. joulukuuta 2011

Huoh.


Eilinen meni ihan päin persettä - 1500 vitun kaloria plussalla.
Tää päivä on mennyt vähän paremmin, +500. En oo siihenkään ihan tyytyväinen mutta muuten tää päivä on ollut niin jees että turha kai tuota märehtimällä on sitä pilata. Laihdutan siksi että mulla olisi parempi olla ja sitä fiilistä en taatusti saavuta jäämällä kiinni jokaiseen virheeseeni. Mun on vaan tästä lähin yritettävä kovemmin. :)

Ahdistaa kun äiti heräsi siihen kun kävin vessassa äsken ja nyt se taas huutaa mulle pää punaisena siitä että oon vielä tähän aikaan hereillä. Se sanoo että valvominen on ihan sairasta. Ja sitten se ihmettelee miksi mä olen tällainen kontrollifriikki. Vittu mikä nainen ihan oikeesti.

Mutta juu, kävelin tänään kaupungilla tunnin verran ja se oli ihan jees. Ainoa mikä on ihmeemmin vituttanut on just toi äidin asenne ja tää flunssa. Mut flunssassa on ainakin se hyvä puoli että ei tunne nälkää ollenkaan. Olenkin syönyt sen 500kcal vain koska äiti pakotti. Tiedän, mun pitäisi olla vahvempi, mutta ihan oikeasti, täällä on niin uskomattoman rasittavaa olla kun äiti yrittää kontrolloida ihan kaikkea. Onneksi voin sentään olla syömättä silloin kun se on töissä. :)

0 kommenttia: